The Road To Nowhere
Our Stories about An Endless Trip On The Road To Nowhere!
Saturday, March 31, 2007
من انـــــــــــــــــــــا

انا تعبانه وقرفانه حاسه انى بنهار وبموت بالبطىء

جوايا بيتقتل فيه كل يوم حاجة جديدة

وثقتى فى نفسى بتقل كل يوم عن التانى

كنت فاكرة نفسى البت الفتكه الى بتعرف تحكم على الناس مجرد من انها تكلم معاهم فوجئت ان كل يوم بكتشف ان مفيش انسان حكمت عليه وطلع حكمه عليه صح

مش عارفه غباء منى انى شايفه كل الناس كويسين

وطيبين وفيهم بس بعض الشوائب الوحشه بس مش معنى كدا انهم شياطين

دول ملايكه بس غلطانين شويه غلطات هبله

رغم ان الوحيد الى مش بحكم عليه انه مش ملاك هو انا

شايفه نفسى دايما اسوء واحده فى الدنياوغلطاتى بشعه

مقـــــــــــــــــــــايسى طلعت مختله تماما

وتخيل عايش 23 سنه على مقاييس مختله

لناس الى فكرنهم ملايكه طلعوا شياطين

والى فكراهم شياطين طلعوا ملايكه

احساس غبى فجأة حسيت انى معنديش اى خبرة فى الدنيا طلعت خيبه مش خبرة

يا الله

حاسه انى حتى مبقتش فاهمه نفسى انا شخصيا

شويه مبسوطه وشويه كئيبه

شويه مطيعه وشويه متمردة

بقيت حاسه ان شخصيتى مش ثابته

عباره عن كوليكشن شخصيات فى بعض

والغبى بئا فى كدا ان انا فى التوهان دا مش لاقيانى

مش عارفه انا كويسه والا مش كويسه

مش عارفه تصرفاتى صح والا غلط

مش عارفه اختيارتى صح والا غلط

مهزوزة اووووووووووى ومش شايفه

الحاجة الوحيدة الى اقسم بالله بلاقى نفسى فيها

انى بين نون ولوست

لما بنكون سوا بحس انى موجودة ولقيا نفسى الحقيقيه

احنا مع بعض على طول مش بنسيب بعض خالص

بس رغم اننا ممكن نكون مع بعض طول النهار

فترة بليل الى بكون فيها لوحدى فى بيتنابلاقينى تلاشيت

انا مش عارفه دا معناه ايه فعلا مش عارفه

رغم ان بحب امى جدا وهى مهما اوى فى حياتى

بس بردوا مش بلاقى نفسى الا مع العيال دول

طيب وبعدين

ما انا مسيرى حبعد عنهم واتجوزوحبعد عنهم

وبعدين انا نفسى الاقى نفسى نفسى ارسى مع شخصيه اعيش معاها
احساس غبى لما تحس ان الدنيا ضلمه قدامك ومش شايف حتى نفسك
عمال تخبط فى كل حياتك
واحساس اغبى انك تحس انك خايف من كل الناس ومش قادر تتعامل معاهم
بعد ما كنت فاتحه دراعى لكل الناس
بقيت اخاف حتى اتعامل معاهم
اكتفيت بنون وكومبليت
احساس خوف غبى مسيطر عليا
حتى نفسى الى جوايا شخص انا مش عارفاه وفقدت السيطرة عليه
وخايفه انى اتعامل معاها

طبعا انا عماله ادخلكم فى موضوع واخرجكم من موضوع

وللاسف دى طبيعه فياانا بهرجل لما اجى اتكلم عن نفسى

من كتر ما جوايا حاجات كتير واحاسيس غبيه

مش عارفه امسك خيط خيط

خيوط متشابكه فى بعض

انا بحاول اطلع الى جوايا بس حتى دا انا عاجزة عنه اوى

الكلام مخنوق جوايا مش راضى يطلع

بس الحاجة الوحيدة الى انا عارفاها كويس اوى

وعايزة اطلعها

انى مش راضيه عن البنى ادمه الى جوايا دى خالص

ولو قدرت افصلنى عنها حعمل
بس هى ماسكه فيا اوى
انا قلتلك يانون انتى وكومبليت
مفيش فايدة
مفيش فايدة
مفيش فايدة
بس خلاص
i can't be smile:(
NOTHING TO LOSER

posted by Nothing To Lose @ 6:48 PM  
23 Comments:
  • At March 31, 2007 at 8:28 PM, Blogger Yasmine Adel Fouad said…

    بصى بقى
    انا اول مرة اعدى من هنا
    و انا فى موود مشقلب
    كل لحظة بحال
    لحظة بعيط و منهارة
    و لحظة بقول لا انا قوية و هكمل و مبستسلمش

    خلاصة القول
    ان ماتفتكريش هدخل اقولك ايوه ملعون ابو دى عيشة

    بصى بقى بجد هقولك كام حاجه كده

    اولا
    لازم تثقى فى نفسك
    من غير كده هتضيعى
    اهم حاجه ايمانك بروحك
    بقدراتك
    بنقاط ضعفك
    بقوتك

    ثانيا
    بصى ياحبيبتى
    الانسان عمرة ما بيكون على وتيرة واحده
    يعنى الانسان وقت الخناق بيبقى عصبى
    ووقت الروقان بيبقى هادى
    وقت السعاده بيضحك
    ووقت الحزن بيولول
    ده مايخلكيش ازدواجيهده خليكى طبيعيه
    و بتحسى
    و لوواحد ثابت على وش واحد ده اللى كده عنده خلل
    خدى بالك
    دى مش ازدواجية
    دى معايشة للحظة

    ثالثا
    ليه هتسيبى اصحابك لما تتجوزى
    هو انتى هتهاجرى و للا هتدخلى المعتقل
    ماتسبقيش الزمن للنهايات


    انا مش داخله اقولك نصايح
    علشان النصايح بتخللى الواحد قرفان اكتر ماهو قرفان
    بس انابقولك كلام عيشته و لسه عايشاه كمان

    كلنا بنقع لحظات
    و لو ما وقعناش استحاله هنتعلم او نفهم او نبقى اقوى


    فى حكمة بتقول شكرا للأشواك التى علمتنى الكثير


    الناس اللى طلعوا غير حقيقتهم دول
    هم اللى هيخلكوى تتعلمى بجد
    ازاى تفهمى و استيعابك يبقى اكبر
    هتقعى فى نفس الغلطات تانى و تالت
    بس محدش بيتعلم ببلاش

    و فكيها كده
    و صلى ع النبى


    :)


    البلوج حلو جدا
    و الصورة بتاعت البوست دى عاجبانى اوى
    انا فى اجازة م البلوجات و النت بس قلت لازم ارد عندك

    حلو الكلام

     
  • At March 31, 2007 at 10:40 PM, Blogger الأرمـوطــي said…

    انتى مش عارفه تصاحبى نفسك انا هقولك كلمة واحدة بس من شاف بلاوى الناس هانت عليه بلوته.....بوست جميل اتمنالك انك تتصالحى مع نفسك

     
  • At March 31, 2007 at 10:50 PM, Blogger Incomplete said…

    ياعيني ياحبيبتي ..كل ده شايلاه جواكي
    :(
    مش هقولك غير اللي بقولهولك كل مرة..حبي نفسك..حتى لو انت أشر مخلوق على الأرض لازم تحبي نفسك..وانت طبعاً مش كده!..الواحد لو ماحبش نفسه مش هيعرف يحب حد تاني..ومش هيعرف يعيش
    لازم تصالحي نفسك اللي انت مخاصماها..خديها في حضنك وطبطي عليها وافهميها..اعرفي ايه نقط قوتها ونقط ضعفها..وايه اللي بتحبه وايه اللي بتكرهه..ولازم تثقي فيها ..لازم جداً تثقي فيها
    وبالنسبة لصدمتك في الناس حواليكي..فده بيحصل للناس كلها في كل لحظة.. علشان نتعلم.. زي ماقالت انا حرة..محدش بيتعلم من مرة أو اتنين..ولسه هنغلط تاني..وكل غلطة بتقوينا وأكيد بتوجعنا
    وكل غلطة وليها توبة وندم وكل وجع ليه وقته وهيخف إن شاء الله
    وك اللي انتي فيه ده طبيعي وبيحصل لكل الناس..وأنا مريت بيه على ايديك..كلنا بتجي علينا لحظات بنحس اننا مش فاهمين حد ومحدش فاهمنا ومش فاهمين حتى نفسنا.. وكله بيعدي في الآخر
    وزي ماقلتك بقولك تاني..ثقي في نفسك وتأكدي انك مش هتكوني حاجة غير اللي انت عايزاه
    أنا بحبك قوووووووي يابت..وتأكدي أنه ولا أنا ولا الموكوسة التانية هنسيبك يوم إن شاء الله..وربنا مايحرمنا أبداً من بعض.. وربنا يفك كربك
    :)

     
  • At April 1, 2007 at 1:01 AM, Blogger الراقـــص مع الذئـــــاب said…

    ايه يا بنتي اللي انتي فيه دا
    انا دماغي لفت عليا
    قصة مأسوية بتفكرني بالفيلم بتاع الاتنين الهنود اللي كانوا ماشيين في الشارع لقوا بنت ربوها وكبروها وفي الاخر طلعت امهم
    لالالالالا مش بتريق عليكي...انا بس بكسر الاتموس فير بتاع الحزن دا
    امال انا اقول ايه
    مشكلتك انك فقدتي الثقة في الناس ودا مزعلك من نفسك ومخليكي مش واثقة فيها ومضيقة منها (جلد الذات يعني) عشان لقيتي حد او اتنين وحش
    انا بقي ظروفي كلها ماشية في المقابل
    مجرد ان اسيب نفسي للتفكير ربع ساعة ممكن ارمي نفسي في اي بلاعة من البلاعات الهدية بتوع الشوارع بتعتنا اللي بحس نحوها بجاذبية رهيبة وانا معدي من جنبها...
    تخيلي بقي لما تفقدي الثقة بالظروف اللي حوليكي

    سبيها لله...الدنيا مش حلم وردي ....الدنيا كلها وحشة حتي الحلو فيها....عشان كدا مينفعش فيها غير اللي يرضي الله عز وجل...عشان في الاخر الدنيا هتخلص ومش هيبقي الا الاخرة واللي حضرتيه ليها في الدنيا

    عارفة ايه احساسك وانتي منتظرة مرحلة صعبة ومتعبة ومرهقة وفيها الذل والهوان بعينه
    عارفة لما تبقي مستنية انك تروحي مكان اشبه بالجحيم بدون مبالغة....مكان فيه نوعين من العذاب ...نفسي وبدني....وطبعا مفيش اصعب من العذاب النفسي....
    انا بقي مستني الجيش اللي فيه كل دا
    وبكل بساطة اخد الحكاية بتهريج ومش في دماغي
    احمدوا ربنا انكم معندكمش جيش...نفسي تدخلوه عشان تبطلوا تطالبوا بالمساواة
    روقي كدا واقومي اعمليلك ساندوتش رز بلبن وعيشي حياتك

    معلش طولت عليكي...
    سلام

     
  • At April 1, 2007 at 7:04 AM, Blogger طهقان said…

    يا بنتي
    عايز اقول لك

    بعد الجواز



    no thing to losse

     
  • At April 1, 2007 at 10:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    ياه!!!...ياه من احساس المراره و الضياع اللي طالع من الكلام....
    صدقيني زي انكومبليت ما بتقلك...لازم تحبي نفسك..
    لازم تحبيها كنفس ولو حاسه ان في عيوب تبقي تصل!حيها بس الاساس انك تحبي تفيك عشان تقدر تعيشي معاها في سلاو...
    و صدقيني محدش هيقدر يساعدك ف كده الا صحابك القريبين منك اوي

     
  • At April 1, 2007 at 4:57 PM, Blogger sara said…

    وحدي الله كدا بس وصلي علي النبي ..قولي عليه الصلاة والسلام..
    مشكلتك يا توتا انك بتفترضي حسن النيه في الناس بسرعه وبالذات لو مظهرهم الديني بيدل علي كدا .. عمرك مثلا ماحسيتي ان الشخص اللي بيحاول يبان في صورة ملاك طول عمره مثلا دا بيكون اسوء الناس... يابنتي اتصالحي مع نفسك وحبيها ..انتي مش وحشه اوي كدا ..وحتي لو كنتي كدا ..المهم انك تكوني مقتنعه باللي انتي بتعمليه.. وبعدين مانتي طبعا لازم مودك يكون متغير حسب الحاله النفسيه ..امال سموه موود ليه .. بس المهم مهما المود اتغير ..الارض تحتك ماتتغيرش وتفضل ثابته..حاولي تتماسكي اكتر من كدا ..اللي اعرفه عنك _قبل الحادثه_انك جامده وعملالي فيها السبع رجاله... انتي بس ديتك تغيري المود دا بخروجه حلوة في مكانا المعتاد مع مج كابتشينو_جزاك الله خيرا_والحياه هاترجع حلوة تاني

    بس اهم حاجه انك ما تستسلميش ..

    ومش هاقولك هاتي بوسه بما انكو بدأتو تشكو في ميولي

    بس بجد كنتو واحشني موووووووووت ..واسكندريه من غيركم كانت مطره :P

     
  • At April 2, 2007 at 2:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    الانسان جواه الملاك والشيطان فى نفس الوقت يعنى كلنا فينا الخير والشر دول بيتنازعوا واللى بيحكمهم العقل والايمان بس لو كنا كلنا ملايكة ماكانش ربنا خلق النار وماكانش فيه داعى للثواب والعقاب اما بالنسبى لحكمك على الناس فدى حاجة موش سهلة ومحتاجة لوقت طويل وتعاملات مع الاشخاص دول فى اوجه عديدة وانواع كتيرة من المعاملات علشان تقدرى تكونى فكرة صحيحة عنهم يعنى موش مجرد معرفة او قعدتين تلاتة هاتقدرى تعرفى حد كويس ابدا دى وما تنسيش بردو ان الانسان كل ما بيقابل ناس اكتر ويتعامل مع ناس اكتر ويخوض مشاكل الكتر ويقع كتير بيتعلم اكتر واكتر امال هما سموها خبرة ازاى وليه ماهو من كتر التجارب بنستفيد وبنعرف اكتر عمرك شفتى طفل بيتولد ينزل من بطن امه يمشى على طول ولا لزم ياخد وقته ويشتد عوده وبعدين يحبى ويقف ويقع وبعدين يتعلم يمشى اهى الدنيا كدا فى كل حاجة وخلى بالك بردو مهما اتعلمتى واكتسبتى خبرة من المؤكد ان فيه نوعيات من الناس فى منتهى الصعوبة انك تقدرى تعرفيها على حقيقتها مهما اتعاملتى معاها انا شخصيا اعرف واحد فى منتهى الجنتلة مع الناس ادب واخلاق وذوق مالوش حدود وكرم مع كل الناس خصوصا مع اهله وقرايبه تصدقى ان الشخصية دى على باب شقته بتتغير 180 درجة شخص تانى مختلف تماما بيسيب الشخصية الاولانية على باب البيت ارف الدنيا كلها بيطلعه على ولاده الاطفال وضرب واهانة وبخل لا تتصوريه الشخص اللى ممكن يصرف تلات اربع الاف جنيه فى اليوم بره قدام الناس وهو مليونير بالمناسبة يضرب ابنه الوحيد الطفل لو طلب منه خمسة جنيه وممكن يعوره شفتى بأه الناس بتختلف ازاى وموش سهل انك تعرفيهم خليكى واثقة من نفسك عمر الناس ماهتعاملك زى مانتى بتعامليهم لانهم ببساطة مختلفين عنك قليل جدا جدا منهم هايكونوا متفقين معاكى وهما دول اللى يستحقوا معرفتك وصداقتك وحبك تحياتى (وش بيغمز(

     
  • At April 2, 2007 at 4:46 PM, Blogger Nothing To Lose said…

    انا حرة
    اولا انا مبسوطه اووى ان البلوج عجبك وربنا يكرمك على اهتمامك وردك
    ثانيا صدقينى والله انا اكتر حد فى الدنيا كنت واثقه من نفسى وكنت حبانى وانا كدا بس لما تفضلى تاخدى صدمات ورا بعض ورا بعض لازم تتهزى غصب عنك
    وبعدين انا عندى مشكله انا بكرها فى نفسى انى للاسف مش بتعلم
    بس ادينى بحاول ابئا زى البشر دى
    ادعيلى :)

     
  • At April 2, 2007 at 4:48 PM, Blogger Nothing To Lose said…

    الارموطى
    انا فعلا مش قادرة ارجع اصاحبها
    ربنا يكرمك على تمنيك الخير ليا
    وعلى ردك عليا :)

     
  • At April 2, 2007 at 4:52 PM, Blogger Nothing To Lose said…

    انكومبلييييييييت
    انا فعلا محتاجه ارجع احب نفسى
    بس اديكى شايفه على اديكى مفيش فرصه انى افكر فى نفسى واقف على رجلى
    واديكى شفتى امبارح :((((((((
    كل ما احاول اثق فى نفسى اتنيل على بوزى واقع
    بس انا عندى ثقه فى ربنا انى حقدر ان شاء الله
    ادعيلى يا توتاااااااااااا
    بحبك اوووووووووى اكتر ما انتى بتحبينى الف مرة
    ربنا يخليكوا ليا يا احلى اتنين فى الدنيا

     
  • At April 2, 2007 at 5:00 PM, Blogger Nothing To Lose said…

    الراقص مع الذئاب
    اولا والله جزاك الله خيرا انك حاولت تطلعنى من المود وعلى فكرة والله ضحكت لما قريت القصه المأسويه بتاعت الهنود دول يعنى حققت هدفك :)
    انت فعلا قلت الكلمه الصح جدا والى انا فعلا فى الفترة الاخيرة بلمسها اوووى
    ان الدنيا دى مفهاش حاجة الا الى يرضى الله عز وجل فعلا القرب من الله عز وجل هو الحل الامثل لكل قرفنا
    انا حدعيلك ان الجيش بتاعك تاخد فيه تاجيل:)او حتى اعفى خالص لعل الدعاء بظهر الغيب يحقق لك امنيتك:)
    وبعدين ايه ترمى نفسك فى بلاعه دى دى بتبقى ريحتهم وحشه :...(دورلك على حاجاة تانيه ريحتها احلى من كدا
    :p :P :P

     
  • At April 2, 2007 at 5:02 PM, Blogger Nothing To Lose said…

    طهقان
    الجواز دا احسن حاجاة فى الدنيا انت بس الى بتدلع
    حد يكون معاه واحدة كميله زى طهقانه ويكون طهقان
    انا لو معايا واحد كدا زيها حموت فيه اصلا
    خد بالك منها وحطها جوا عنيك
    كفايه انك بتلاقى حد تترمى فى حضنه وانت حزين ويطبطب عليك :)

     
  • At April 2, 2007 at 5:06 PM, Blogger Nothing To Lose said…

    ارتعاشات
    والله انا بحاول اصلحها واحبها بس صدقنى الناس مش مديانى فرصه انى الحق اعمل دا
    هما فعلا والله اصحابى بيساعدونى
    بس انا الى مخصمانى اوى ومش قادر اكلمنى خالص مجهدة اوووووووى
    بتحس با ايه لما تفضل انت نفسك تقع على الارض
    من كتر الوقعات جسمك بيتكسر وبتتعب
    انا حاسه ان نفسى من جوايا تعبت واجهدت من كتر الوقعات
    انا مخصمانى لان سيبت نفسى لكدا
    ونفسى مخصمانى لانى اجهدتها بالشكل دا
    ادعيلى :)

     
  • At April 2, 2007 at 5:09 PM, Blogger Nothing To Lose said…

    لااله الا الله
    صلى الله عليه وسلم
    انا مش مشكلتى انى بفترض حسن النيه يا نون
    انا مشكلتى انى بعامل الناس زى ما بعامل نفسى
    بعامل الناس بما احب ان يعاملونى به
    انتى اكتر حد عارفه انا كنت قويه ازاى
    واد ايه انا مؤمنه بنفسى جدا
    وبكل الى بعمله اوى
    بس كانت النتيجه ايه يانون؟؟؟؟؟
    اخدت على دماغى اد كدا وفضلت اتبهدل اكتر واكتر
    غصب عنى الارض اتهزت
    غصب عنى جالى زلزال ممكن يكون ميهدش لكن من كتر الزلازل لازم الاساس يضعف ويتهد البيت على اصحابه
    انتى عارفه انى جبل بيشييييييييل بس ممكن من كتر الحمل زلطه صغيرة ملهاش اى قيمه تجيبه الارض
    ادعيلى يا نون ...انا بحبك اووووووووووى:)

     
  • At April 2, 2007 at 5:34 PM, Blogger Nothing To Lose said…

    مجهول
    كلامك صح جدا فى كل حرف انا فعلا مقتنعه بيه جدا
    بس الى تاعبنى شخصيه زى الشخصيه الى حضرتك اتكلمت عنها دى
    انا مبعرفش اعيش مع الناس دى :....(
    يمكن من وجهه نظرالناس ان دا غباء منى لان المفروض اتعامل مع كل الشخصيات
    بس طبعى بيغلب عليا انى بتعامل بطيبه
    ححاول اغير من نفسى ححاول والله
    جزاك الله خيرا على كلامك الطيب :)

     
  • At April 2, 2007 at 6:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    ربنا يحفظك و يهديكي يا رب....و عموما نا دكتور..:)...هاتي نفسك اجبسهالك.......
    يلا يا بنتي فرفشي مافيش حاجه مستهله

     
  • At April 2, 2007 at 6:59 PM, Blogger R.R said…

    تعرفى والله العظيم كتير جدا مننا كده وخصوصا فى سننا دا
    بتجلنا فترات نحس فيها اننا مش فاهمين الناس الى حولينا و بنصدم فيهم وان الدنيا سودا ووحشه ومش زى محنا راسمنها فى احلامنا
    واننا مش واثقين فى نفسنا
    وكل الكلام الى بعد كده انا متفقه معاكى فيه

    بس تعرفى
    انك تتعلمى حاجه من الدنيا مش هيجى بالبساطه والورديه الى احنا متخيلنها
    لازم هنقع ونقف ونتعلم حاجات تخلينا اكتر قدره على تحمل المفاجاءات والمشاكل الى جايه

    اما بنبقى جوى المشكله مش بنعرف نحكم وبنحس انها النهايه بس بعد منخرج بتبقى اسهل والكويس انك تقعدى مع نفسك وتساليها
    انا اتعلمت ايه؟
    حاولى تلاقى نفسك الاول مع نفسك مش مع الناس
    اسالى نفسك انا مين وعايزه ايه وخليكى زى منتى متتغيريش مع الناس بس حاولى تفهميهم الاول قبل ما تدخلى معاهم بقوه

    اعتقد الثقه فى النفس هتخرج من اعتمادك عليها وبانك تقدرى تلاقى نفسك فى وجودك انتى مش فى وجود حد تانى
    لان الله اعلم التانى شايفك ازاى

    خلاصة القول
    قدرى نفسك كويس واتصرفى زى منتى عايزه مش زى ما غيرك حابب يشوفك
    بس طبعا اول باول يبقى فى قعده كده وتحسبى فيها نفسك على الصح والغلط

    والله المشكله بتاعتك مشكلة جيل

    وادينا بنحاول

    اسعدتنى زيارتك لى
    واسعدنى اكتر اكتشاف مدونتك
    تحياتى لكى

     
  • At April 2, 2007 at 11:05 PM, Blogger Tamer Nabil Moussa said…

    احنا كدة بشر

    ومش كل وقت هنحس بالاتصار جوانا

    كلنا بيجى لينا نفس الشعور نفس الاحساس

    بس دى فترة وبتعدى

    حاولى تشوفى الدنيا بمنظار ابيض شفاف لوحة جميلة غيرى الصورة اللى مرسومة جواكى

    مشوار الالف يبدأ بخطوة

    يلا بينا نبدأ

    رافعين شعار لاحياة مع اليأس ويأس مع الحياة

    تحياتى

     
  • At April 3, 2007 at 4:35 PM, Blogger tearwhispers said…

    كلنا بتجيلنا ساعات لحظات بنعيش فيها اللى انت كاتباه بالضبط
    حالة التشتت و عدم القدرة على الحكم على الاشياء
    الاحساس بالضياع
    و بان الدنيا كلها لا تستحق اى شىء
    احساس الغربة وسط الاصدقاء و الاحباب
    ده شىء طبيعى فى دنيا تاهت فيها القيم
    لكن مهما حصل ارجو الا تفقدى ثقتك فى نفسك
    عيشى اللحظة مع اصدقائك و اتركى المستقبل لله
    و ربنا ميفرقكش ابدا عن اللى بتحبيهم

     
  • At April 6, 2007 at 8:03 PM, Blogger About Me said…

    ربنا معاكي.....انا اول مره اجي البلوج بتاعك ده وهو شكلو جميل ...بس انتي مكتئبة اوي....انا شوفت اللينك بيتاعك في الفبديو اللي انا عاملو على اليو تيوب..قلت اشوف البلوج ده...
    ربنا معاكي

    Medo Magdy

     
  • At April 7, 2007 at 3:12 AM, Blogger Nothing To Lose said…

    ارتعاشات
    عاااااااااااااااااااا على رأى بنت صاحبتى لما بتعيط بتقول عااااااااااااا
    بقالى ميه سنه نفسى ارد عى الكومنت والنت ماشاء الله واقفلى بالمرصاد
    يارب المرة دى يتكتب
    جزاك الله خيرا على الدعوة
    وشكرا على العرض الجميل بس انا لسه شويه مش عايزة اموت دلواقتى يا دكتور
    :P :P :P
    يارب ينزل الكومنت بئا
    عاااااااااااااااااااااااااااا

     
  • At April 7, 2007 at 3:45 AM, Blogger Nothing To Lose said…

    r r
    طبعا انتى شيفانى بعيت واقول عــــــــــــــــــا
    مش عارفه والله ارد على اى كومنت
    النت والكمبيوتر اتفقوا عليا
    مش كفايه الزمن عاااااااااااااااااااااااااااااااااا
    تعرفى فعلا انى كل ما اكلم حد من اصحابى الاقيه بيقولى
    انا كمان قرفان والدنيا وطالع عينى وووو
    حسيت انى الحمد لله مش لوحدى كدا
    بالنسبه بئا انى اتعلم
    فانا المرة دى فعلا اتعلمت جدااااااااااااا
    والحمد لله نفسيا دلواقتى مرتاحه
    وفعلا عملت زى ما نصحتينى
    بقيت اتصرف زى ما انا عايزة اشوف نفسى
    مش زى الناس عايزة تشوفنى
    مع الاعتبار بمحاسبه النفس
    انا مبسوطه اوى انك رديتى عليا
    ويارب زيارتك تكون دائمه
    ومش تزعلى انى اتاخرت والله غصب عنى
    عاااااااااااااااااااااااااااااا
    بهزر انا دلواقتى بضحك مش بعيط :))))
    ـــــــــــــــــــــــ


    تامر نبيل
    عندك حق جدا
    الحمد لله طلعت فترة وعدت على خير
    ومفيش خساير فى الارواح :))
    انا فعلا حرفع الشعار دا
    لا ياس مع الحياه ولا حياه مع الياس
    ولا ييأس من روح الله الا القوم الكافرين
    وسامحنى على التاخير فى الرد ومش عايزة اكئبك بى عااااااااااااااااا
    اسعدنى ردك وزيارة مدونتنا
    ـــــــــــــــــــــــ

    tearwhispers
    اسعدتنى زيارتك جدا
    جزاك الله خيرا على دعائك الجميل
    الحمد لله طلعت مش انا لوحدى الى بيجيلى حاله الجنان دى
    وللاسف فعلااااااااااااااااا
    احنا فى دنيا تاهت فيها القيم
    ربنا يثبتنا على الكام قيمه الى عايشين بيهم
    وسامحنى بردوا على التاخير:(
    وياريت نشوفك دايما

    ـــــــــــــــــــــــ

    ميدو
    انا مبسوطه اولا ان البلوج عجبك
    بس ملحوظه صغيرة
    هو مش بتااااااااعى
    هو بتااااااااااااعناااااااااا
    انا ولوست ونان وانكمبليت
    بس البوست دا بتاعى انا بس
    ربنا يبعدهم عن مودى
    ثانيا
    انا فعلا كنت مكتئبه جدا لا قصى حد ممكن تتخيله
    بس دعاء الناس الى بحبهم وبيحبونى
    فرق معايا كتير
    وجزاك الله خيرا لدعائك انت كمان
    :) :)
    يارب اشوفك دايما ومتطقتعش زيارتك عننا

     
Post a Comment
<< Home
 
تايهين على الطريق


مالي النهارده
إمبارح اللي عدّى
ناس من هناك
اديني ودنك

Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER

عدّى من هنا
free web counter