The Road To Nowhere
Our Stories about An Endless Trip On The Road To Nowhere!
Sunday, June 8, 2008
اجمل ماغني منير

جاي من بلادي البعيده ..لا زاد ولا ميه

وغربتي ..صاحبتي

بتحوم حواليا

وانتي تجوليلي بحبك

تحبي ايه فيا

ودا حب ايه دا اللي من غير اي حريه



يونس .. في بلاد الشوق

اه ياولد الهلالي

بتونسني دموع العين

وانا سايب اهالي


اه ياولد الهلالي ..لا عليا ولا بي
ياعزيزة يابنت السلطان
لو يتغير الزمان
وجابلتيني في اي مكان
كنت اعشق من غير ماتجولي
يوووونس
انا يونس
كنت هاجول اهو دا المحبوب
ويدوب قلبي قبل ما ادوب

انا يونس


ونسيت مين يونس


والدنيا مالت عليا
posted by sara @ 4:08 PM  
5 Comments:
  • At June 8, 2008 at 5:31 PM, Blogger .:.-=- ELGaZaLy-=-.:. said…

    وانتي تجوليلي بحبك


    تحبي ايه فيا


    ودا حب ايه دا اللي من غير اي حريه

    ------------------------
    ظلمت باقى الشريط رهية بجد ....

    بس تفتكرى حد فينا ممكن يحب.. اصلا..

    ومين لية حرية

     
  • At June 8, 2008 at 10:58 PM, Blogger يا مراكبي said…

    أنا متأثر نفسيا من يومين من ساعة ما سمعت الألبوم ده بجد

    ياترى مريومة متأثرة برضة؟

     
  • At June 9, 2008 at 7:01 AM, Blogger محمد عبد الغفار said…

    هسمعه بقى وخلاص

     
  • At June 9, 2008 at 8:06 AM, Blogger blackcairorose said…

    كلمات حلوة

    بس للاسف مسمعتش منير من زمان قوى قوى معرفش ليه

    هدور على الاغنية فى النت واسمعها وهاقولك رايى فيها

     
  • At June 10, 2008 at 2:37 PM, Blogger sara said…

    الغزالي

    الاغنيه فعلا في رأيي من اجمل ماغني منير ..واتفق معك جدا في انها ظلمت باقي اغاني الشريط

    موضوع الحب دا .. هو اه ممكن طبعا الواحد يحب .. اما موضوع الحرية فانا مقتنعه ان الحب دا زي القضا المستعجل بيطب دايما بدون سابق انذار

    ـــــــــــــــــــــــــــ
    المراكبي

    مريومه ما ينفعش "تتأصر " اكتر من كدا ..دي كلها مكلمتش نص متر :P

    ـــــــــــــــــــــــــــــ
    محمد عبد الغفار

    اه جدا لازم تسمعه

    ـــــــــــــــــــــــــــــ
    بلاك كايرو روز

    انا منزله هيبر لينك للأغنيه كان ممكن تسمعيها منه ..عموما انا في انتظار رأيك

     
Post a Comment
<< Home
 
تايهين على الطريق


مالي النهارده
إمبارح اللي عدّى
ناس من هناك
اديني ودنك

Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER

عدّى من هنا
free web counter