The Road To Nowhere
Our Stories about An Endless Trip On The Road To Nowhere!
Tuesday, December 25, 2007
part of ..eve


انا ده.. انا كدا


انا بالشكل دا


وانت المفروض تاخد علي كدا




حاول تفهمني وتعذرني


مابحبش صوتك يأمرني




ماتخوفنيش


ماتهددنيش


انا كدا مابجيش


وماحبش كدا




انا ده ..انا كدا


انا بالشكل دا






خد روحي بكلمه ..خد قلبي برقه


لكن بالقسوة ..هايقولك لأ


انا مش عناديه..انا بالحنيه


تملكني واجيلك قبل الندا




ماتخوفنيش..ماتهددنيش


انا كدا مابجيش


وماحبش كدا






سميره سعيد






posted by sara @ 12:26 PM  
10 Comments:
  • At December 25, 2007 at 4:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    من الأغاني اللي بحبها لسميره سعيده و اديتها بشكل جميل و فعلا مضمونها ان اللي يحب حد ياخده زي ماهو زي مادايما بقول الباكيج كلها مش يفتكر انه ممكن يغيره عشان يكون صوره في خياله هو عايزها
    تحياتي ليكي و سلميلي علي الأمامير بناتك
    :)

     
  • At December 27, 2007 at 9:38 PM, Blogger يا مراكبي said…

    البوست ده إمتدادا للبوست اللي قبله

    صح وألا أعمل نفسي مش واخد بالي؟
    أنا مؤيد مش معارض على فكرة .. عندي بنات وإخواتي بنات برضه

     
  • At January 1, 2008 at 9:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    هابي نيو يير نون و 2008 سعيده و ناجحه انشاء الله

     
  • At January 5, 2008 at 9:42 AM, Blogger بنت القمر said…

    اقول لمين واقول
    يا مين
    واجيب منين ناس لمعناة الكلام يتلوه
    اللي بفهم يا عزيزتي

     
  • At January 8, 2008 at 2:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    hi noon:
    deh awel mara leya hena,bas el song deh ana ba7ebaha awy 2a7santy el 2e7'teyar lel yefham ma3anah kewayes

     
  • At January 12, 2008 at 1:19 PM, Blogger blackcairorose said…

    فينك يا نون
    وحشتينا وان شاء الله يكون المانع خير

     
  • At January 17, 2008 at 5:59 PM, Blogger daktara said…

    كنت حاسس انه راكبة علي جسم بوسي سمير اكتر
    مش عارف ليه؟


    انظر حولك
    د. خالد عزب

     
  • At January 25, 2008 at 9:36 AM, Blogger Rain man said…

    المرأة هى المرأة في كل مكان
    ..
    تحياتي لموهبتك الشعرية الواضحة
    بالاضافة الي انك امراة موهوبة ايضا
    لو كانت الانوثة موهبة
    ..

     
  • At January 31, 2008 at 5:48 PM, Blogger امرأة من حروف said…

    مدونة جميلة

     
  • At February 18, 2008 at 12:37 AM, Blogger t3ban said…

    حقك تكوني نفسك ومش محتاجة كل ده علشان تعبري عن شخصيتك
    و الي عايزك علي كدة اوك
    و الي عارفك من زمان مش حيحتاج تقولي انك كدة دلوقتي اييد هو عارف و مختارك علي كدة

     
Post a Comment
<< Home
 
تايهين على الطريق


مالي النهارده
إمبارح اللي عدّى
ناس من هناك
اديني ودنك

Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER

عدّى من هنا
free web counter