The Road To Nowhere
Our Stories about An Endless Trip On The Road To Nowhere!
Thursday, March 8, 2007
بدايه جديدة
انهاردة انا حاسه بمزيج من السعادة والحزن سعيدة اوى علشان عملنا المدونه وهى حلم من احلامنا انا واحلى وردتين ربنا رزقنى بيهم اصحابى واخواتى(انا معنديش اخوات بنوتات وهما اخواتى بجد) والمدونه دى بالنسبه ليا الشط الى انا محتاجه ارسى عليه بعد عوم وقت طويل فى بحر الحياه موج عالى وسفن بتعدى وناس بتغرق وناس وناس وناس
بحر كبيييييييييييير بنفضل نعوم فيه ونحتاج شط نرتاح عليه ...المدونه دى بالنسبه ليا الشط دا॥دا سبب سعادتى

سبب حزنى بئا ....................................


لا مش حقوله لان فرحتى بالمدونه طغت على الحزن دا بعدين بئا احكيلكم
posted by Nothing To Lose @ 10:43 PM  
1 Comments:
  • At March 8, 2007 at 11:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    مبارك البتاع الجديد
    وعقبال ما البتاع يكبر وينتشر ويدخله كل الناس
    ويارب تكوني سعيدة علطول
    بس انا عايز اعرف حزينة ليه بقي
    وماليش دعوة
    ومتنسيش ازازة العصير بتاعتي في حفلة الافتتاح

     
Post a Comment
<< Home
 
تايهين على الطريق


مالي النهارده
إمبارح اللي عدّى
ناس من هناك
اديني ودنك

Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER

عدّى من هنا
free web counter